joi, 12 iunie 2008

Nou in trend

Am observat si eu noile tendinte in materie de imbracaminte pe vara 2008. In primul rand sunt creatii personale sau ale croitoresei de la etajul 2 din blocul de pe colt. Cum materialele sunt extrem de scumpe acolo in obor de unde se aprovizioneaza de obicei tanti Florica de la doi se folosesc draperii, perdele, musamale si lenjerii de pat.

Zilele trecute mi-a fost dat sa vad pantalonii din catifea mov de draperie…d-aia de care folosea bunica pe timpuri ca sa nu intre soarele arzator in camera atunci cand bunicu’ voia sa traga un pui de somn ziua in amiaza mare.

Pe langa faptul ca materialul era de-o culoare oribila spre dezgustatoare domnisoara, posesoarea nadragilor , le mai atasase si doua roti de caruta la genunchi pe post de nasturi. Am precizat ca erau portocalii?

Mai sunt unele domnisoare, vorba vine domnisoare, de pe hai faiv care considera de cuviinta sa ii taie perdelele “la mamile lor” si sa-si confectioneze colanti din ele. Am ramas socata zilele trecute cand am vazut-o pe una tot o dantela din cap pana-n picioare. Sa ma ia cu lesin nu alta. UNDE LE GASITI MA NENE??

Musamaua luata direct de pe masa e un alt element important in vara asta. O pereche de pantaloni galbeni din materialul cu pricina si o pereche de budigai cu manecutza acopereau zilele trecute un cur aproape inexistent al unei blonde la fel de insipida ca vopseaua din par. Va rog, cruta-ti-ne!! Unii din noi chiar vor sa pastreze micul dejun in stomac , nu pe pantofi.

Intr-un final, cireasa de pe tort sunt topurile, de loc asortate cu ce am descris pana acum, din lenjerie de pat cu floricele, unele mai mici altele mai mari, cu paiete sau fara maieute normale, cu spatele gol [in cazul asta pe detesubt trebuie musai sa se regaseasca un sutien alb , infect, nespalat de vre-o 3 luni], cu sau fara dantelute brizbirele sau lantisoare de veceu.

Eu v-am dat ponturile, acum, multa bafta la confectionat hainute.

Am tatonat deja terenul. Perdele si musama am, draperii fur de la croitoria aia veche de pe lizeanu si cine nu detine niste lenjerii de pat d-alea vechi cu floricele marunte si tiganesti?

Niciun comentariu: