luni, 31 martie 2008

Anunt important pentru securitatea Bucurestiului ...

...si probabil si pentru a intregii tari ! Astazi dimineata, in jurul orei 9.34, a fost vazut traversand Calea Victoriei, tocmai pe o trecere de pietoni din Piata Victoriei, un... maidanez, de talie mica, culoare maro-deschis, mimica inexpresiva. Individul (sau individa, ca nu am apucat sa ma uit sub coada din cauza uimirii) mi s-a parut deosebit de suspect pentru ca: a asteptat sa traverseze regulamentar cu toti ceilalti adormiti care ne aflam la trecere; era cam prea grasut pentru un caine al strazii si , mai presus de toate, pentru ca a fost anuntat oficial in mass-media ca toti maidanezii au fost "saltati" de pe strazile Bucurestiului. Am incercat sa sun la 112 si sa atentionez politia si ulterior serviciile de securitate ca exista o fisura in sistem, dar nu am avut succes. Pe langa aceasta aparitie insolita din buricu' targului, am mai observat ca o gura de canal de pe strada Buzesti fusese desigilata: unul dintre cele doua abtipilduri galbene lipsea! Deci sa nu va mire daca in urmatoarele zile veti afla de lucruri si mai grave! P.S. daca ma gandesc mai bine, cainele avea moaca de rus...

Niciun comentariu: