miercuri, 28 mai 2008

Cica alegeri electorale

Mi-a soptit o pasarica cum ca duminica s-ar desfasura alegeri electorale pentru primari si alti limbrici d-astia.

Eu n-as candida pentru primarie nici moarta. Dar, din nou, asta e parerea mea.

Se pare ca febra campaniei electorale I-a naucit pe “wanna be” astia si fiecare caca diferite moduri de a se face placut si eventual votat (asta daca o sa fie vre-o prezenta la urne).

In dupa amiaza asta, la stiri, am avut placerea si onoarea de a vedea doua astfel de specimene bizarre si pe cale de disparitie.

Un dobitoc, din Buzau, cel mai probabil canditat independent a imbracat cateii de pe langa bloc cu hainute cu poza individului si cu sloganul campaniei lui. Titlul stirii era “votati ca azorel”. Am ramas oarecum muta de uimire. Singurele cuvinte pe care am putut sa le balmajesc au fost:
“Bietul Azorel!!”

Alt specimen e prostit de lipsa de biserici din Sibiu drept pentru care “atunci cand o sa fiu primaaaaaar o sa construiesc mai multe biserici”. Nu e coincidenta faptul ca dobitocul e preot.

El a crezut de cuviinta sa imprime mesajul electoral pe spatele iconitelor.

Nefericitul cat e el de popa nu stie ca nu e moral sa te folosesti de numele Domnului NICI MACAR pentru Campania electorala.

Am inchis televizorul si am plecat, nici nu vreau sa stiu ce idei nastrusnice le-a mai trecut prin cap nefericitilor.

Campania electorala egal dezastru in randul neuronilor populatiei tarisoarei noastre mica dar bogata…in prostie. Si ca argument la afirmatia de mai sus aduc o intrebare: “Ati observant ca de
la inceperea campaniei electorale s-au inmultit reclamele la medicamentele pentru dureri de cap?”

Cam atat am avut de spus.

Pe alta data.

Niciun comentariu: