joi, 22 ianuarie 2009

Mananc si plang. Vomit

Numai inocenta care nu se va mai intoarce niciodata.

Oamenii sunt un cancer ce umple tot spatiu pus la dispozitie.
Curge ca laptele de mama din celula in celula.
Acest cancer locuieste pe un pamant numit Marea Amintire sau
Terra.
Acest pamant este cunscut ca un mare stomac insatiabil si, in apropierea acestei planete, se aude un vaiet prelung si stins al locuitorilor care sunt arsi de sucul gastric al acestei inimi atrofiate.

"Imi place cand gemi."

Eu gem intotdeauna. Geamatul meu este crematoriu de toamna.
Prin geamat,ma sufoc constant.
Gem si foamea roade in mine, naste in mine si repira cu mine.
Pe Umeri imi apasa foamea tuturor mortilor de foame si toata foameta Universala si gurile si stomacurile si ochii si infectiile, nevoile si razboaiele si crimele si urletele si coastele strapungand pielea ...

... si parca Haosul isi suge seva din spasmul inimii mele...\


Sunt dependenta in faza terminala de un drog care nu se inhaleaza, nu se injecteaza, nu se fumeaza, nu se inghite, nu se baga in cur.
Sunt dependenta si mi-e frig tot timpul si am nevoie MEREU
Am nevoie
Nevoie cu N mare si Evoie cu E mare
Mereu si permanent
Vreau
vreau
Imi trebuie.

Simturile mele urla dupa el si mintea mea a devenit o simfonie perfecta de gemete si ragete.
Iar el nu este, nu se inhaleaza, nu se injecteaza,nu se fumeaza, nu se inghite,nu se baga in cur.

Eu sunt foamea mea
Sunt rahitismul tuturor coastelor ,
Ultimul strigat al ulcerului
Rasculat in ultima bucata de carne,
ramasa de zeci de istorii pe sufletul oaselor.
Sangele meu - singurul
Donator Universal.

'Mananci sau esti mancat."
Esti insasi foamea sau iti este foame.

Ma hranesc cu tot ce imi atinge epiderma, ma distrag de la sine, alerg in jurul meu in cercuri obscure, obsesiv, incerc sa ma uit acasa si sa imi iau campii.

Ce imi place sa mananc:
- toamna
-cuvinte
-sunete
-orgasm
-somn
-Mc
-urlet
-prieteni
-oameni
-frati
-iubiti
-iubite
-amanti

. prefrabil, iubirile carora pot sa le sug fiinta si sa ma joc apoi cu papusa de carpa.

Cand mi-e foame de Ioana exita timp.Exist in timp.Exist si sunt timp.
Cand mi-e foame de Iany tremur si vreau si gem.
Cand mi-e foame de Ion plang. Foarte mult si plansul imi gaureste ochii.
Cand mi-e foame de Anamaria imi strang mainile in jurul trupului. Si simt pielea ei.
Cand mi-e foame de Ana mi-aduc aminte. Si-mi trebuie mai mult.
Cand mi-e foame de Theo imi dau un pumn in stomac si parca trece.
Cand mi-e foame de Dumnezeu fac o clisma.
Cand mi-e foame de mine vomit.

Traind, tremurul meu este supt de cer si inspirat adanc in pamant si sfericul,anemic niciodata se mai roteste in jurul propriului frig o zi,o noapte,o viata.

Eu sunt trupul
urletul ,
foamea,
si sangele lui Mesia ,
Universuri,
beti
si
mancati

pe mine,
artistul.


... plangand in foamea de-a mai fi
nemuritor si
om.




Niciun comentariu: