joi, 16 iulie 2009

O binecuvantare

Il folosesc in fiecare zi si totusi nu i-am dat niciodata atentie. Astazi insa, a cazut pe capul meu ca o mana cereasca.

In jurul orei 2 jumatate ma aflam, ca de obicei , in autobuzul 335 si, ca de obicei, cu toate modernizarile si aerele conditionate pe care s-au dat cateva mii bune de euro din bugetul statului, in autobuz tot era zapusala si pe de-asupra, fireste, in fata mea s-a infiintat o babaciune putreda, ca altfel nu-mi explic mirosul.

Din fericire pe scaunul de langa mine s-a asezat un individ care mirosea a sapun. Subliniez : SAPUN. N-am crezut in viata mea ca am sa venerez un miros ca cel de sapun care venea dinspre individul din dreapta mea. Domnule nene, oriunde-ai fi, daca citesti blogul asta vreau sa stii ca astazi mai aveam un pic si-ncepeam sa te sarut pentru idea geniala de-a te spala cu Dove de castraveti.


Cu multa stima si respect, a ta admiratoare,

PepsiCuLamaie.

Niciun comentariu: