joi, 27 august 2009

Madonna sau Ultima Picatura Din Paharul Cu Rasism De Pe Noptiera

Madona reprezinta pentru mine un simbol a generatiilor trecute, prezente si viitoare dintr-o alta galaxie. Am refuzat sa ma alatur turmei de oi care o venereaza pe aceasta diva egocentrica, irationala si supra-adulata. E drept ce se spune despre femei; si anume ca ele o iau razna de la o varsta mult mai frageda, ea a luat-o razna probabil din momentul in care a vazut ca toata lumea o pupa-n cur.
Ca sa mi se intensifice si mai tare sentimentul de repulsie pe care mi-l provoaca orice articol, interviu, videoclip sau melodie a artistei, (al carei talent nu-l reneg) diva a considerat ca e necesar ca in deschiderea concertului de aseara(26 augus 2009) de la Bucuresti, sa mentioneze problema rasiala cu care tara noastra se confrunta, si anume discriminarea tiganilor pe motiv etnic.
Incercand sa nu ma enervez si sa o bag literalmente in "pizda ma-sii" pentru porcaria pe care a putut sa o spuna explic discriminarea rasiala a tiganilor din urmatorul motiv: M-am saturat de prezenta constata a leprelor astora in orice subiect de stiri, pagina de ziar, reclame televizate, bannere publicitare si cine mai stie ce alte metode de media.
Din cauza minoritatilor aparate de legi peste legi si drepturi suplimentare, locuinte de la stat, locuri rezervate in facultati si oportunitatile de angajare care sunt mult mai vaste pentru ei EU ma simt discriminata, EU ma simt minoritar in propria mea tara.
Inlaturarea rasismului inseama sa tratezi etniile tinta omeneste, sa le dai trepturi EGALE cu ale poporului pe ale care teritorii locuiesc si in nici un caz sa ii pui pe toti pe un pat de fulgi si sa le dai cu ligurita. Tiganul tot tigan e si de fiecare data cand o sa aiba ocazia o sa-ti dea in cap la colt de strada pentru 50 de lei. Invata-i ce inseamna respectul de sine si dovedeste-le prin fapte ca target-ul pe care cu totii viseaza sa-l atinga (recte: palate, aur si valuta) inseamna sa ingenuncheze, sa domine si intr-un final sa dizolve poporul care i-a sustinut.
Ceea ce mi se pare ciudat insa, e faptul ca desi ii pupam at de mult in cur pe acesti paraziti ai societatii lumea din jurul nostru a ramas cu aceleasi conceptii. Ceea ce e cu adevarat dubios este un fragment dintr-o stire de pe Yahoo! care mi-a declansat o avalasa emotionala si deloc pozitiva:
" BUCHAREST, Romania - At first, fans politely applauded the Roma (n.a. cacat de cuvant ce ii exprima pe tigani) performers sharing a stage with Madonna. Then the pop star condemned widespread discrimination against Roma, or Gypsies and the cheers gave way to jeers.

The sharp mood change that swept the crowd of 60,000, who had packed a park for Wednesday night's concert, underscores how prejudice against Gypsies remains deeply entrenched across Eastern Europe.

Despite long-standing efforts to stamp out rampant bias, human rights advocates say Roma probably suffer more humiliation and endure more discrimination than any other people group on the continent"
POFTIM? UMULIRE? Nu am inteles? Cineva sa ma ajute sa procesez termenul. Ulima data cand am verificat umilirea era punerea intr-o situatie de inferioritate, a injosi. Poate ca am trecut eu cu vederea dar cert e ca in ultimii 22 de ani, cel putin (de cand exist din punct de vedere fizic) nu am vazut nici un tigan alungat cu pietre, scuipat sau injosit in niciun fel. Pe de alta parte pot sa jur cu mana pe inima ca am vazut romani scuipati, violati, talhariti si taiati cu cutitul in plina zi in RATB de scursurile astea ale societatii romanesti si nu numai. Acum intreb : cine pe cine umileste? La intrebarea asta nu are decat sa raspunda insasi diva pop si daca va considera in continuare ca tiganii sunt discriminati pe teritoriul Romaniei atunci n-are decat sa-i infieze pe toti si sa le dea tzata!

Cu Mult Respect!
EU



P.S. cine se simte ofensat in orice fel nu poate decat sa se duca dracu!

Niciun comentariu: