joi, 27 septembrie 2012

In vis mi se indeplinesc visele

Am avut cel mai ciudat vis...eram pe langa un lac, era dimineata pt ca era racoare si un pic incetosat, dar soare. Eram impreuna c-o prietena mai mult ca sigur, desi nu-mi amintesc cine sau cum o chema dar aveam sentimantul ala de mailiaritate pe care-l ai cand esti pe langa prieteni.
La un momentdat, niste avioane de lupta brazdeaza cerul, erau in formatie, gata pentru o parada sau pentru un spectacol aviatic. Erau mai mult ca sigur de culoare alba insotita de-o alta culoare dar nu-mi amintesc, as spune rosu dar nu bag mana-n foc.
Unul din avinoane aterizeaza pe apa ... o abominatie desigur, avant in vedere da erau aviaoane de lupta dar treaca de la mine.
Ma arunc in apa spunand ca e singura mea ocazie sa pun mana pe-o astfel de masinarie, ma agat de aripa si ajungem amandoi la mal.
Acolo astepta nu altul decat....... Stephen Hawking!!!!! Care era si el la randul lui, foarte vesel sa vada avionul.
"Nu pot sa cred ca am pus mana pe-un avion d-asta!" am exclamat eu plina de entuziasm la care prietena mea m-a corectat spunand "Nu pot sa cred ca am atins acelasi avion pe care l-a atins si Stephen Hawking!"



Si m-am trezit!

Niciun comentariu: