joi, 10 ianuarie 2008

Mi-e Dor

Mi-e dor de mirosul tau, mi-e dor de mersul la carrfour, mi-e dor de lenea mea, mi-e dor de filmele bune pe care le vedeam impreuna, mi-e dor de excursiile la munte, Zarnesti-ul nu mai are acelasi farmec fara tine si nici soarele nu mai rasare la curmatura pt mine dak nu esti tu, mi-e dor sa ne certam pe mess ca chiorii si sa tip la tine l atelefon, mi-e dor sa ne vedem in fiecare zi, mi-e dor de masina 131, mi-e dor de herastrau si de roata mare, mie dor sfaturile tale si mi-e dor de conceptia ta despre viata, mi-e dor sa-mi povestesti despre avioane, mi-e dor sa te invidiez ca le stii pe de rost, mi-e dor sa-mi povestesti ce-ai facut la servici, mi-e dor sa topai cu tine pe strada chiar daca tie nu-ti place, mi-e dor sa ma intantind pe canapeaua ta moale, mi-e dor sa ma enervezi jucand CS.


Mi-e dor de toate lucrurile marunte de care nu credeam k o sa-mi fie dor cand am hotarat sa pun capat povestii asteia.


Mi-e dor.


Mi-e dor de tine.


Tie nu ti-e dor?

Un comentariu:

Anonim spunea...

tiam mai zis pe mess dar iti zic aici cand te mai uiti sa dai si de comentariul meu

este groaznic cea ce spui tu adik cea ce simti dar trebuie sa intelegi ca daca na mers deasta sa dus dracului si inseamna ca tre sa mergi mai departe, am inteles cai greu si greu il gaseste pe urmatorul el, dar nu trebuie sa te lasi infranta sub absolut nicio forma, am trecut si eu prin asta cu bucuresteanca mea(sti bine la cine ma refer) dar am trecut peste si am gasit pe altcineva chit ca nui nimic serios si poate se duce dar merg mai departe gasesc pe altcineva, am gasit deja 2 persoan, prima a fost mia mult o joaca dar a meritat sa simti dinou sarutul unei fete chit ca era praf la asta:)) dupa am dat de alta si inca e incert ce va fi dar vedem daca nu merg mai departe, astai viata gagiule:D