miercuri, 18 iunie 2008

Scump Domne Scump

Din pacate pentru noi nu se aplica si cealalta replica din reclama. Vreau sa spun ca daca undeva e scump, dincolo nu e mai ieftin.

Am fost sa-mi fac si eu abonament la bazin, ca tot omu’ pasionat de inot si care vrea sa se balaceasca un pic intr-o zi torida de … de ce-o fi acum. (cred ca e vara)

Am trecut intai pe la Dinamo. Pretul abonamentului nu m-a interest din moment ce nu-mi convenea programul asa ca mi-am indreptat pasii spre Complesul Sportiv Floresca.

200 de lei, 12 sedinte pe luna. 3 pe saptamana pentru cei mai grei de cap.

Am ramas paff, credeam ca nu citesc bine. Ca vad dublu din cauza caldurii.
NU! Nu vedeam dublu.

Pai cum frate? Eu am invatat sa inot de una singura in balta amenajata din tei sau cu mama dracu se chema strandul ala in care pluteau cacati. Apoi mamica mea si-a permis sa ma duca timp de 3 veri la bazin la dinamo si sa-mi perfectionez noul “skill”. Dar asta am fost eu!

Ma intreb : unde dracu mai invata copii din ziua de azi sa inoate? Balta din tei unde am invatat eu sa inot e acum club de iaht, aia de la facultatea de constructii “brotaceii” e poluata cu cacati si materiale de constructii de la vilele de pe malul ei, strandul de la arcul de triumf s-a inchis.

Deci unde o sa-mi invete copilul sa inoate?

Sau acum ii privilegiaza doar p-astia cu bani? Maine, poimaine vezi ca devine illegal sa margi la bazin decat daca n-are “papa” un cont gros in banca.
Noua legistlatie va contine urmatoarele: “N-ai bani nu inveti sa inoti.” Scurt si la obiect.

De fapt daca n-ai bani nu inveti sa faci nimic. Eu am invatat sa patinez pe lacul din parcul circului. Anul asta gheata lacului a fost in permanenta sparta de angajatii parcului. Si patinuarul floreasca transformat in terasa de nunti si petreceri.


Revenind la intamplarea de azi dupa ce m-am chiombit vre-o 30 de secunde la cifrele alea trei mi-am dat seama ca vedeam chiar foarte clar. Am zis : “boooon, asta e!” oricum plecasem de acasa cu gandul “cat e , dau si pace”.

Intru si ma indrept spre biroul unde se presupune ca se elibereaza abonamentele.

Duduia de la abonamente nicaieri. Ma invart, strig, imi bag nasu pe unde nu trebuie, ajung pana si langa bazin si duduia nicaieri. Ma intorc la birou duduitza nu venise inca. M-am asezat si eu cu curu’ pe o banca si-am stat. si am stat pana mi-a venit sa vomit si-am plecat.

Nici nu stiu ce sa mai cred. Toti sunt disperati dupa bani si atunci cand te duci cu intentia sa le dai ei nu-s acolo sa-i primeasca.

Pai cum vine asta?

Niciun comentariu: