luni, 30 iunie 2008

Divin


Asa cum toata lumea stie (daca nu stiti inseamna ca nu existati..asta ca sa nu ma mai lungesc cu insulte inutile) asera , pana azi dimineata sta desfasurat evenimentul Armin Only la Arenele Romane din Bucuresti.

Cu toate ca a plouat am rezistat si mi-am protejat camera foto (si doar pe ea) cu umbrela. Am facut sute de poze (cine vrea nu trebuie decat sa ceara).

Am racit, ma dor picioarele, nu mai aud bine, ma ustura ochii, mai am inca fum de la masina de fum, in nas, ma doare in gat si cu toate astea sunt cel mai fericit om de pe pamant.

Armin a fost absolut uimit de tot ce s-a intamplat acolo si asta s-a vazut pe fata lui.

A venit si “baby bro” Eller Van Buuren care ne-a oferit un show pe cinste cu solo-ul lui si trucurile la chitara electrica.

Vocile au fost extraordinare toti fiind extreme de dulci, de prietenosi. Am facut fotografii cu ei ne-am pupat si am vorbit… fiecare pe limba noastra sau in engleza :P.

The mission au dat din nou dovada de neseriozitate, dat fiind faptul ca IAR li s-au stricat monitoarele si am avut parte de reclame PNL in mijlocul show-ului dar cam atat am sa le reprosez.

Caut track-list-ul si promit ca in secunda urmatoare in care il gasesc il postez si vi-l trimit.

Sunt inca uimita si socata de ce minuni poate face o mana de oameni.

Niciun comentariu: