luni, 16 iunie 2008

I.I. (Iar Invat)

Da. Iar m-am apucat de invatat.

Asa cum in anul unu in loc sa invat ma certam cu ora exacta , asa, acum, in anul doi invat de rup.

Am inceput sa invat de la ora 9 de cand m-am trezit prin a da drumul la calculator.

Apoi am invatat in fata oglinzii pana pe la ora 11 cand m-am dus sa invat la liceul traian, la vot.

Pana pe la ora 13 am invatat cu mama pana la domino [pentru cei care nu stiu Domino e un mini , foarte MINI mall de la mine din cartier] dupa care am venit acasa si am invatat cu telefonul la ureche anuntandu-I pe cei de la Kaufland ca nu ajung azi la scarbici pt k INVAT pentru numele Lui.

Se face si ora 14 si eu inca invatam in fata calculatorului.

La ora 15:30 am hotarat sa invat cu capul pe perna. Si am invatat pana la ora 18:30.

Pe la ora 19 am invatat apoi spalandu-ma la cap [asta era chiar necesar].

Apoi am invatat la un film de desene animate.

Am mai invatat un pic pe messenger.

Acum e ora 23:23 si invat scriind blogul asta pentru ca nimic nu ma indeamna sa pun mama pe foile alea si sa invat cu adevarat.

Am 300 de intrebari si raspunsurile aferente de retinut si pana acum, tot ce stiu este ca OMC nu inseamna "Oh My C… something" ci inseamna Organizatia Mondia a Comertului si ca Rusia nu este membra a acestei Organizatii.

Am mentionat ca examenul are loc maine la ora 8?

Invat!!! Gata! INVAT! Promit!

[Mirela promit ca mai bine iau 5 pe spinarea mea decat 10 pe a ta. Iarta-ma ca-s nesimtita :*]

Niciun comentariu: