sâmbătă, 19 iulie 2008

Indragosteala De Iulie

Ah! Rahat! E atat de simpatic, cu ochelarii lui de tocilar si freza aia in toate partile.

Doamne, n-am fost nicio data ahtiata dupa baieti dar si cand mi se pune pata…

Cine ar fi crezut ca o sa imi tremure picioarele cand o sa-l vad tocmai pe el. N-as fi crezut nici o data. In fine ar fi trebuit sa cred. Toti cei care mi-au placut au fost exact tipul lui: bad boys.

Si totusi azi cand l-am vazut mi s-a taiat rasuflarea, au inceput sa imi tremure genunchii si mainile, pe care le-am afundat adanc in buzunarele jeans-ilor.

Am incercat sa-mi acopar emotiile cu un contact vizual si un zambet seducator. A iesit in schimb o privire crucis si un ranjet talamb de adolescenta indragotita. Mi-a raspuns cu eternul lui zambet repezit care ii schimba total fizioanomia fetei. Am plecat imediat privirea si am mers mai departe.

Am sperat sa-l revad sa sa-mi pot repara stangacia de mai devreme cu un “buna” sau “liber azi?” insa n-am mai avut ocazia.

Sunt total si iremediabil indragostita ceea ce e oarecum bine. Asta dovedeste ca netrebnicul cu care am avut deaface pana in decembrie nu mi-a calcat definitiv sentimentele in picioare si ca ceva ceva mai misca.

Pot sa aticipez insa si sfarsitul acestei indragosteli si nu e deloc vesel.

Un comentariu:

Anonim spunea...

pai da-ti frau liber imaginatiei nu mai ezita...