miercuri, 2 iulie 2008

DE CE ?

De ce exista asa ceva?
Nu imi sta in fire sa postez conversatii de pe mess insa asta trebuie impartasita cu toata lumea.
In jurul orei 00:00 in seara de 1 spre 2 iunie2008 un individ intentioneaza sa-mi patrunda in lista de messenger. accept si urmeaza nemaivazutul.
Tin sa precizez ca distinsul domnisor avea in jur de 11 - 12 anisori dupa moaca pe care si-o afisa la avatar.
Il intreb politicos:
TU CINE MAI ESTI ?
~$IuLi$~ ~$FoDbAlIsT$~~$VeRsAt$~: un baiat

Child Of Trance™: vai ce nume ....maik-ta nu te-a placut sau ce ?

Child Of Trance™: si ce cauti tu mai UN BAIAT la mine in lista

~$IuLi$~ ~$FoDbAlIsT$~~$VeRsAt$~: fmm

~$IuLi$~ ~$FoDbAlIsT$~~$VeRsAt$~: pa

Child Of Trance™: ba pe ma-ta mai UN BAIAT

~$IuLi$~ ~$FoDbAlIsT$~~$VeRsAt$~: fmm de proasta sau prost

~$IuLi$~ ~$FoDbAlIsT$~~$VeRsAt$~: u vrei sa mori sa vin cu argintari sa te omor
[pt cine inca nu s-a prins Child of trance sunt eu ....restul asetrixurilor, liniutelor , semnele de dolar si alte alea este pustiul]

continuam:

Child Of Trance™: draga analfabetule,
in primul rand tin sa iti trimit, alaturi de multa apreciere si multa muie, in al doilea rand iti recomand sa nu mai faci aprecieri pe baza genului decat daca esti sigur sau daca citesti atent id-ul de mess, in al treilea rand n-ai sa ma tai tu "cu cutzitul" care [si ma faci sa revin la analfabetism ] este cacofonie.

iti doresc o viata plina de rahat in compania lui guta, a ta prietena si amica Laura

P.S. MORI !

Stiu k n-am jucat corect pentru ca lui i-a trebuit in jur de douazeci de minute sa descifreze ce am scris eu acolo. poate chiar i-a trebuit un translator ca sa-i traduca in limba manelistica ce am scris eu acolo dar nu-mi pasa, imi savurez victoria.

Am mai primit inca trei amenintari cu moartea sau cu taierea si am hotarat sa dau ignore. N-am mai vazut un pusti de varsta lui care sa debiteze atat de mule injuri pe metru patrat de fereastra de messenger.

FELICITARI MIE.

Niciun comentariu: