duminică, 28 octombrie 2012

Mami, mami, vreaaaaau

Deci ziua mea de nastere se aproprie cu pasi repezi. In nu mai putin de 25 de zile voi implini fabuloasa varsta de 25 de ani si in sfarsit faptul ca ma simt batrana este in sfarsit justificat.
Pentru mine e un chin si jumatate mersul la cumparaturi de cadouri asa ca m-am gandit sa-i crut pe cei care vor avea buna intentie de-am lua ceva de ziua mea si sa le ofer o lista de optiuni o data sa-i scutesc pe ei de a se consuma pe tema asta si a doua oara fireste sa ma scutesc pe mine de a spune "cee draguuuut" atunci cand tot ce vreau sa fac e sa pun pe foc cadoul so here it goes.



-Carte "Please kill me: The Uncensored Oral History of Punk" gasita pe Karte.ro care arata in felul urmator


-O cana d-aia portabila cu capac pentru cafea 
-Viniluri pentru pick-up
-Postere cu filme, bune, proaste, vechi, noi, numai frumoase sa fie 
-Un fular caramiziu

-O bratara cu atarnici de pus la colectia de pe mana stanga
-Cactus (n-am nicio planta in camera, vreau o planta!)
-Bilete la teatru
-Un pandantiv in forma de cruce celtica cu coada lunga (nu cu toate bratele egale) 
-O chestie super misto de pus la baza gatului (eu sunt prea fitzoasa cand vine vorba de cumparat dar daca mi-o da cineva cadou ma vad obligata sa-o port :)) )
- Un Jaguar Roadster 1956 - marime naturala ar fi ideal dar acept si miniaturi 
-Un hamac (fireste asta poate sa astepte pana la vara, nu ma supar)
-O bicicleta noua (mai mult dorinta de spus la parinti sau la zana maseluta dar nu strica sa ceri)
 -Un polaroid (nu-mi azunge sa va bag blitzu’n ochi de fiecare data cand ne vedem, vreau sa va am si pe hartie:D)
-Lectii de chitara
-Carti carti si iar carti (Hemingway if possible, ma gandesc de mult sa ma iau la tranta cu el dar nu ma tine, asa daca il am in casa o sa ma indemne in fiecare zi "citeeesteeee-maaaaa")  
-Si last but not least: Love, love, love…all you need is love.

Niciun comentariu: