luni, 5 noiembrie 2007

Am terminat de citit o carte

Da, intr-un final am reusit sa termin de citit faimoasa carte cu care mi-am zapacit prietenii. Mi-am zapacit prietenii pentru ca are un nume ciudatzel, chiar si eu am crezut-o ciudatica, si mama m-a crezut nebuna cand a vazut titlul cartii. La ce titlu are cartea aia si eu m-ash fi ingrozit daca, desigur, imaginarul meu copil ar citi-o. Si totusi nu e asa de oribila precum pare, desigur e absolut horror actiunea dar susansul pe care il creaza acest Giorgio Faletti in cartea sa e absolut mirific. Am si plans ... da am plans!!! Nu mai radeti, sunt fata, am voie sa plang! Nu, n-am plans pt ca se uita lumea la mine ca la "felu' paispe" cand ma vedea in metrou citind o carte de 600 de pagini cu un titlu atat de monstruos. Ce zici? Am reusit sa creez suspans...ce ma bucuuur!
M-am indragostit de personajul principal al cartii, il cheama Frank, are 35 de ani si e frumos, e frumos pt ca e primul american brunet si cu ochii negrii din istoria Americii. De fapt nu e frumos, e special. Acest Frank avea un prieten foarte bun caruia ii murise baiatul. Murise intr-un nenorocit de accident de masina alaturi de iubita lui. Hulot, prietenul lui Frank era un tip de treaba, glumet cu toate ca avea o sotie, dezabilitata mintal dupa moartea fiului lor, o slujba mizerabila de inspector in Siguranta publica din Monaco si 50 de ani de viata in spate.
Cazul la care lucrau agentul F.B.I. Frank Ottobre si inspectorul de la Siguranta Publica din Monaco Nicolas Hulot il aduce pe cel din urma la pieire si nu ma impresioneaza modul barbar in care este ucis ci suferinta provocata sotiei lui. Asta m-a facut sa plang.
Pentru mai multe detalii cititi cartea. Nici o data nu mi-am permis sa fac o recomandare in materie de carti deoarece am impresia ca nu am citit inca destule ca sa pot sa fac o selectie dar sunt sigura ca daca situatia prezentata anterior ar fi reala "Eu Ucid", autor Giorgio Faletti, Edit. Rao ar fi una dintre cele mai impresionante carti citite de mine.


Ne citim data viitoare cand o sa am o idee stralucita, vocabular si timp de redactare.

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu fac parte din grupul prietenilor zapaciti cu aceasta krte...si ma bucur d asta pt k asa am ajuns sa incep sa citesc si eu krtea...mai am 30 d pag si mi-e greu sa l citesc pt k stiu k in curand povestea isi va gasi finalul si 'filmul' se va termina....
iti multumesc scumpa mea cu ochisori kprui si migdalati, multi pupici si o imbratisare