luni, 5 noiembrie 2007

ME

Eu am un caracter complex, de obicei copilaroasa, aparent inofensiva. Imi mai scot cate o data gherutele si tocmai la persoanele care nu merita. Am un miliard de pasiuni, daca nu mai multe cu toate ca n-am nimic in comun cu ele. De exemplu imi place sa desenez, stiu sa desenez si totusi n-am cum sa ma exprim in domeniul asta [concluzie: sunt praf la afaceri :))].
Mai multe in lista care urmeaza: Nu ma laud ca nu am realirazi de proportii uriase, vreau doar sa ma cunoasteti asta in caz ca vret
i si voi, daca nu, puteti trece linistiti la articolul urmator

sunt o nebuna si jumatate si chiar dak lumea crede k m-am schimbat ...deep inside sunt acceasi ...si n-am sa ma schimb pt nimeni asa k

IUBESC:

* sa iubesc
* sa fac poze
* sa desenez
* sa invatz lucruri noi
* sa ascult muzica la maxim
* sa imi enervez parintii
* sa merg la facultate si sa ma holbez la proful de IRI o ora si jumate kt tine seminarul
* sa fac misto de tot si toate
* sa plang ca sa ma descarc
*sa dau sfaturi cu toate k nu stiu nici pe ce planeta ma aflu
* sa tin cu dintii de o anumita prietenie
* sa ma imbrac aiurea de cate ori am ocazia
* sa STAU PE MESS
* sa calmez spiritele atunci cand se incing
* sa incing spiretele atunci cand lumea se calmeaza
* MOTOARELE
* AVIOANELE
* oamenii care piloteaza astfel de masinarii
* sa visez
* sa gandesc atunci cand e nevoie
* sa fiu o buna prietena
* sa pierd timpu' aiurea cu, sister, iulia, mire si restul colegelor mele scumpice
* sa imi omor timpul vorbind cu stakee pe mess...omu' e caterinca
* sa ma machiez
*love my sisi 4 ever


URASC:

* sa dorm (la ce bun)
* sa mananc (la ce bun)
* sa ma uit la tv (la ce bun ) )
* sa ma enervez (fac riduri)
* sa joc counter strike (pt k nu stiu)
* sa mi se spuna ce sa fac
* sa mi se intrerupa netu
* fotbalul
* manelele
* tiganii
* sa se holbeze oamenii la mine: DA!! am un siret de-un fel si unu de-un fel!
* prostii
* blondele cretze de 1,80 cu tzatze cat globul pamantesc si cur lucrat de poti sparge nuci pe el
* chip 'n' dale-ii (dak asa s-o scrie)
* sa dau o grama de bani pe haine pe care oricum nu le port
* sa imi stea ceva pe mine in ultimul hal
* sa vad proaste oribil machiate
* sa iau decizii fara sa ma consult cu cineva
* sa iau notite la cursuri
* sa merg la cursuri
* sa n-am prieteni
* sa nu ies cu ana cu bicicleta si rolele intr-o zi insorita
* sa vad pe cineva cum isi bate joc d-alcineva
* reclamele romanesti
* mancarea de post
* sarbatorile
* Tokio Hotel
* sa ascult involuntar manele cand ma duc la iarba verde
* sa imi fie frig
* sa imi fie prea cald
* politicienii
* impozitele
* taxele
*I deea ca trebuie sa pun manele si populara la nunta mea
* ca n-am o clona care sa faca toata treaba grea in locul meu

MA PLICTISESC CAND:

* nu rad
* ma uit la calculator ca matza-n calendar [de obicei ma uit la el ca vitelul la poarta noua]
* n-am pe cineva cu care sa vorbesc
* n-am net


IN REST VIATZA MEA E ASA

* caterinca
* povesti
* minciuni nevinovate
* muzica
* si tot ce inseamna fun

DACA AR FI SA DAU TIMPUL INAPOI:


* as continua handbalul NO MATHER WHAT

Mai exista inca o duzina de chestii pe care le-as face si pe care nu dar nu prea le dau importanta. De exemplu parintii mei vor sa se mute la casa. Ce-i cu oamenii in varsa si cu casele?
Mie nu mi-ar place la casa pt ca in primul rand mi-ar lipsi enorm internetul meu de mare viteza <3, mi-ar lipsi vecina de palier pe care o prind o data la 2 zile cu urechea lipita de usa
[de fiecare data ma intreaba dak prin usha mea trece caldura sau daca am centrala in casa
ca se simte cald pe palier si nu stie de unde ], mi-ar lipsi nenea ala de la parter care isi repara dacia lui 1100 de cand am fost eu indeajuns de mare
incat sa ma uit in siguranta pe geam [mama cred ca regreta k nu m-a lasat sa ma uit pe geam inainte de stadiul asta] plus ca mi-ar lipsi panorama superba din spatele blocului cu case darapanate si cu competitia acerba
dusa inrte 2 mari supermarketuri de renume construite exact in spatele blocului.

Cam aici se termina ideile mele despre mine, daca mai stiti ceva ce nu am mentionat amintiti-mi. Am sa adaug eu......... eventual

Un comentariu:

botzo spunea...

doamne cata debitu verbal...daca o sa ai in continuare acelasi chef de scris va iesi marfa blogu
good luck