marți, 6 noiembrie 2007

yahoo! messenger in sfarsit util

Da nu e o gluma! Am observat ca e intr-adevar util!
Desi copii nostrii refuza sa se mai ridice de pe sacunul pe care
s-au proptit in fata computerului nici macar ca sa se duca, in sila,
pana la scoala, messengerul are o parte buna.
Cu toate ca mie, om in toata firea nu imi mai vine sa ma dezlipesc
de conversatiile aprinse din fereastra aia minuscula atasata in mod
imposibil de inteles mie, de sticla aia
din fata ochilor mei si sa-mi misc curul pana la facultate
messengerul are parti bune!
Cu toate ca daca economia tarii ar depinde de cat de putin stam pe messenger,
ar fi un colaps total, messengerul are parti bune.
Cu toate ca e ca un drog pentru care ai face orice ca sa-l mai gusti inca o data
[exemplu aici de fata: dai cu monitorul de birou atunci cand cade netul]
yahoo! messenger are parti bune!
Cum care-s alea? Da ce intrebare e asta?
- Competitie :cine are cei mai multi prieteni in lista de messenger e mai smecher
- Mici intreprinzatori: "am parola de la mesu' tau! da-mi 50 de lei si ti-o spun!
si cu putin noroc ....sau cu unca 10 lei adaugati iti promit ca nu ti-o mai iau."
[in caz ca nu stiati s-a denominalizat leul :))]
- Antrenament la scris: atunci cand messengerul o sa aiba nishte preturi exorbitante,
imposibil de achitat, ceea ce ii va determina pe tineri intr-un final sa se detaseze
de porcaria asta numita internet, caietele or sa fie deja inlocuite cu laptopuri.
Atunci da viteza la scris. O sa se elimine definitv expresia "-Doamna, mai repetati
o data ca am ramas in urma!" Care de altfel e stresanta.
- Si nu in ultimul rand, MESSENGERUL NU NE LASA SA UITAM ALFABETUL.
Intr-o recenta conversatie cu un amic, in care el imi explica o situatie jenanta din
recenta lui existenta, am exprimat faptul ca am inteles
ce a spus printr-un simplu "A". Si totusi n-a fost chiar asa de simplu. Amicul meu
m-a lasat in suspans cu povestirea, deoarece era la cativa pasi de deznodamant si a
inceput sa-mi demonstreze faptul ca stie alfabetul printr-un lung sir de litere fara noima
aranjate, normal in ordine alfabetica.
Stiam ca se procedeaza asa insa eu nu am intalnit situatia asta nici o data
si ma simteam neputincioasa, cand, soarta mi-a sarit in ajutor.
Intre "P" si "R" il sarise pe bietul "Q" iar eu, fata miloasa cu toate fiintele,
mortaciunile si chiar si literele de pe planeta l-am mustrat foarte serios
pana l-am determinat sa se intoarca la "Q" si s-o ia de la capat.
Dupa ce a terminat de insirat literele l-am intrabat de ce a simtit nevoia sa
imi demonstreze faptul ca stie alfabetul.

Ce teorie a urmat e de nedescris, cu toate ca nu am inteles nimic, totul mi-a fost
foarte clar: E O MODA! UN TREND, ca si in vestimentatie.
Daca maine cineva iese cu o
codita de drac pe strada poimaine tot bucurestiu poarta cozi de drac.
Asadar, a fost de ajuns sa existe un "ala" care sa faca asta k malaria
s-a extins mai rapid decat raceala transportata de pe buzele tale pe buzelel lui ,
de pe buzele lui pe buzele celei cu care te inshala si tot asa.

Sfarsitul povestirii lui jenante imi este inca necunoscut.
Am ramas fara deznodamant. Probabil s-a gandit baiatul ca e mai frumos sa-mi
imaginez eu ceva decat sa-mi strice el surpriza.



Ceee? Messengerul are parti bune! Mie-mi stimuleaza imaginatia
la maxim sa aflu sfarsitul povestirii.


2 comentarii:

pepsiculamaie spunea...

comanetzi va rog frumos







ca de nu va umflu ochii :))

Anonim spunea...

vezi ca ai ca ai scris gresit comentati nu comanetzi:))

interesanta conceptie asupra mesului
in mare ai dreptate si sincerc sunt de aceasi parere ca si a ta dar, eu de ex am hobbyuri multe le sti nare rost sa le enumar si cand le fac ma simt implinit intrun fel sau mai pe romaneste am ce face, e normal sa te mai saturi si sa te regasesti in lumea virtuala a mesului pt ca stai in fata unui ecran si conversezi, socializezi si te simti in siguranta pt ca nu esti singur, dar toate astea se duc, oameni se schimba si mai uita de vechile obiceiuri, altii nu dar altii uita si revin la vechile obiceiuri:)