miercuri, 7 noiembrie 2007

Cum e la metrou

Punctele de suspensie din titlu arata faptul k am ramas fara cuvinte! Aseara am venit de la facultate, ca de obicei, cu metroul! nu cred k vreiti sa stiti ce era acolo. A trebuit sa treaca doua trenuri ca sa pot sa cobor scarile. Peronul era full, n-aveai unde sa arunci un ac. Imi daduse prin cap la un moment dat sa fac o poza, dar am facut prea tarziu asa ca nu intruchipeaza intocmai nenorocirea care era la piata victoriei aseara.
In concluzie metroul nu mai e o forma comoda si rapida de transport public de persoane, ci o camera de tortura.

O a doua concluzie pe care am tras-o asreara este ca strainii se adapteaza usor la standardele romanesti de transport public. Intr-un final am ajus pe peron, am asteptat in jur de un milion de minute ca sa apara alt tren, la fel de incarcat ca si celelalte doua

Niciun comentariu: