duminică, 11 noiembrie 2007

Tot ce paste e un cal

Nu, n-am ramas fara imaginatie dar nu-mi venea nici macar un singur titlu nerautacios pt urmatoarea problema:
NU MAI LASATI FEMEI LA VOLAN!!!!!!
Vorbesc foarte serios. Sunt un pericol public.
In urmatoarele minute pe care le-ati acordat citirii
acestui blog o sa ma prezint pe mine, personaj principal
atat ca pieton [in cele mai multe cazuri] cat si ca pericol public.
Incepem cu reclama negativa pentru celelalte nu pentru mine
ca va speriati si nu mai cititi.
Blonda la volan: Eram cu o prietena, pe barbu vacarescu,
mergeam dinspre gura de metrou in sensul billa, cand,
de o data ne clacsoneaza cineva. Da, era protagonista, blonda.
Intr-un spatiu in care puteai sa parchezi linistit un elefant ea
nu putea sa sa manevreze un Chevy Spark pentru a-l repune in trafic.
Eu o manevrez din spate cu atentie, Ana din fata cu si mai mare
atentie avand in vedere ca fatuca nu avea nici o treaba cu condusul.
eu eram la stadiul de
"vai-ce-ma-fac-la-examen-ca-nu-am-invatat-o-iota"
[am picat examenul pt cei interesati, l-am luat cateva luni
mai tarziu....a 3-a oara]:D. Gagica, dirijata si din fata si din spate
se emotioneaza si calca acceleratia in loc de frana si pupa in
fund masina din fata ei, fara vre-o vatamare corporala vizibila insa.
Dupa o serie de rugaminti insistente la adresa blondei am
reusit sa o conving ca cel mai bine ar fi s-o scot eu din parcare,
ca daca ne mai chinuiam un pic ne apuca noaptea pe toate trei.


Femeie la volan partea a 2-a: ajung de la facultate,
de lene sa merg o statie pe jos ma hotarasc sa ma urc
in autobuzul care tocmai ajungea incet dar sigur
si mega-plin in statie. Cu toate ca fac o jumatate de ora pana
la statia cealalta, pana unde in mod normal as fi facut
10 minute perpedes ma conformez cu indeea ca nu
mi-am rupt picioarele inca 200 de metrii cu tocurile alea
gigantice din picioarele mele [amintiti-mi sa nu mai port
tocuri:D]. Cum eu locuiesc exact vis-s-vis de statia de
tramvai decid sa traversez din moment ce toate masinile
oprisera de o parte si de alta a zebrei insa, de dupa colt o
tanti cam la 24-26 de ani s-a decis sa infiga piciorul in acceleratie
si sa-mi rupa mie picioarele, noroc ca am reactionat rapid...
nu pot sa spun ca si cu cap si am sarit cu fundu' pe capota ei.
Da, normal ca i-am indoit capota. Asadar un Passat in plus
in service :D. Cand a vazut ce isprava era sa faca n-a mai comentat.
Am scapat cu bine.


Eu, laura pericol public: La mine e clar, uit sa ma uit
de semafoare, nu imi respect banda de mers, trag dreapta,
rad si ma uit in toate directiile numai in oglinzi nu :D. dacie
nova rosie FERITI-VA cand o vedeti ;)

Un comentariu:

Anonim spunea...

deci looooool
in mare parte este adevarat din pacat dar nu toate femeile sunt pericol public la volan, din cate stiu fata de barbati care asta este o joaca la majoritatea masculilor, femelele considera chestia asta o chestie imensa si baga o atentie deti vine sa le iei la bataie la cat timp le ia sa se asigure, cea ce ai insirat tu este cazul periculos, fete cu tati sau iubi cu bani ca sa zic asa dar si proaste pe de al ta parte, dar in mare femeile la volan sunt cam ce am scris mai sus, am avut parte de ambele tipuri de idioate cand am condus si eu, imi venea sa le tamponez ticourile futulen gura de idioate dar rar a, intalnit asa ceva in mare femeile sunt soferiste responsabile fata de barbati care la intersectii trec pe galben ca nu se pune:))