luni, 4 februarie 2008

Am Mancat-o Pe Elodia

Ei da, intr-un final am abordat si subiectul asta. Pana la urma vrem nu vrem e inevitabil.
In seara asta butonand de la un capat la altu al programelor tv, limitate de altfel am dat de, deja “faimosul” OTV si de “simpaticul” Dan Diaconescu “direct indirect”.

In cele cateva secunde , cat a durat bajbairea rapida a unui alt buton pe suprafata telecomenzii am vazut minunea: “Cioaca cel nervos a lovit un reporter cu masina!” . Pai si normal, daca un om nici sa-si omoare nevasta in liniste nu mai poate in tara asta. I-a sarit omului mustarul.

Si totusi iaca, nu asta era minunea. Minunea era faptul k au reusit s-o aduca pe aceasta Elodia la episodul 112. Nici tanar si nelinistit n-a avut 112 episoade.!!!!

Pana si la BRAD [faimosul si deja blestematul si injuratul de toti cei prezenti acolo in searaaceea BRAD din piata Unirii din Bucuresti] am auzit de Elodia, astia au facut vedeta dintr-o mortaciune care zace pe fundu’ vre-unui lac.

In metrou se trezeste cate unu, in special cand e aglomeratie si lumea se concentreaza sa nu rada din cauza picaturilor de transpiratie care se preling pe sira spinarii provocandu-le niste grimase de nedescris, cum ziceam, se gaseste cate unu sa se ridice brusc pe varfurile incaltarilor lui, de firma sau nu si sa strige in gura mare “Uite-o pe Elodia!”.

Intr-o zi am facut-o eu special si am stat sa-i innumar ….. le-am pierdut socoteala, 99% din populatia din metrou si-a scos capul din nori, carti, ziare si ce mai aveau pe la indemana si s-au uitat in directia in care aratam eu. Ceilalti 1% nu m-au auzit.

Asa ca, impinsa de lipsa de rationament am hotarat sa recunosc: EU am omorat-o pe Elodia. Sunt canibala, recunosc e un mod barbar de a trai dar cica, [virgula] carnea de om n-are asa multe calorii si cum eu sunt la dieta am zis ca…..

Da domnu’ Cioaca, esti achitat, poti sa vi sa-ti iei nevasta, sau ce-a mai ramas din ea. Se afla la mine-n congelator in pungi de-un kil. Pana acum i-am mancat urechile, degetele (nu si alea de la picioare ca miroseau urat) si genunchii (au fost foarte fragezi). Din parul ei lung si …. si ce dracu culoare o fi avand mi-am facut o peruca …..ca asa mi s-a sculat.

Fira-ti ai dreacu cu Elodia voastra cu tot!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comentarii:

Etre spunea...

a fost gustoasa?

Anonim spunea...

regret sa te contrazic dar tanar si nelinistit au peste 1000 chiar 2000 de episoade decand sunt eu mic probabil decand mam nascut:))

oricum frumoasa conceptie asupra subiectului respectiv dezbatut de populatie ai avut
felicitari pt blog:*